مبین پرداز پیشگامان اصفهان

ارتباط با مبین پرداز پیشگامان : 02191097170 – 09138900665

خط ابری

خط ابری اینترنتی

آنچه از خط ابری باید بدانیم

خط ابری که به عنوان سیستم تلفن اینترنتی یا VOIP (Voice over Internet Protocol) نیز شناخته می شود، یک سیستم تلفنی است که به جای بهره بردن از خطوط تلفن سنتی بر بستر اینترنت اجرا می شود. سرویس های تلفن ابری مبتنی بر گروهی از تلفن هایی است که با هم کار می کنند تا تمام تماس ها را از طریق اتصال به اینترنت مسیریابی کنند. این پلتفرم متکی بر هیچ سخت افزار پیش فرضی نیست، در اینحالت در هزینه های نگهداری و زیرساخت های لازم برای یک سیستم خط تلفن سنتی به شدت صرفه جویی می شود.  با یک خط ابری، تنها به یک اتصال اینترنتی با پهنای باند مناسب نیاز است تا برقراری تماس های مربوط به کسب و کار از طریق آن انجام شود.

از طرف دیگر اصطلاح پاسخ صوتی تعاملی یا Interactive Voice Response  (IVR) یک سیستم منوی تلفنی است که صفحه شماره گیری را برای شناسایی ، تقسیم بندی و مسیریابی تماس گیرنده ها به مناسب ترین عامل در محیط کاری امکان پذیر می کند.

خط ابری اینترنتی مبین پرداز

سیستم صف انتظار هوشمند و پاسخگویی خودکار

سرویس های خط ابری با انتقال سیگنال های صوتی بین دو آدرس IP کار می کنند. درابتدا سیگنال های صوتی به داده های بسیار کوچکی برای انتقال تبدیل شده و نمونه های صوتی به بسته های صوتی تقسیم می شوند.
این بسته ها از طریق اینترنت به ارائه دهنده VoIP انتقال یافته و سپس برای گیرنده ارسال می شوند. زمانی که داده به مقصد رسید، مجددا به سیگنال های صوتی تبدیل می شود.

خط تلفن ابری اینترنتی مبین پرداز

امروزه آینده سیستم های خط ابری درخشان است. از آنجایی که بسیاری از فرآیندها را ساده کرده و انعطاف پذیری زیادی از خود نشان می دهد، به جزئی جدایی ناپذیر در زندگی روزمره افراد تبدیل شده است. سیستم صف انتظار هوشمند در  تلفن ابری که به آن سیستم صف نیز می گویند دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. این مکانیزم زمانی است که شخص یا اشیایی وقت خود را در صف انتظار برای انجام یک فعالیت یا کسب و کار می گذرانند. به مانند، صف انتظار برای اجرای تراکنش بانکی یا صف خرید بلیط سینما.

به طور کلی، پاسخگویی خودکار در ابتدایی ترین سطح خود، یک تلفن خودکار یا یک سیستم پاسخ صوتی تعاملی در هر تلفن اینترنتی است، که بدون تماس گرفتن از یک انسان غیر از تماس گیرنده، با تماس گیرنده ها ارتباط برقرار می کند. به طور دقیق تر، پاسخ صوتی تعاملی یا IVR ، فناوری است که تماس تلفنی بین انسان و ماشین را خودکار می کند.

خلاصه متن:

تلفن ابری ( تلفن اینترنتی )

این تلفن جایگزین تلفن های سنتی و E1 (ایوان) شده است و بدون نیاز به سخت افزار شما میتوانید یک ویپ حرفه ای برای شرکت یا مجموعه خود داشته باشید .

تلفن ابری دارای مزایای بسیاری میباشد و همچنین هزینه های بسیار کمتری نسبت به خرید سرور و نصب تجهیزات ویپ دارد ، شما بدون نیاز به سخت افزارخاص یک ویپ با پنل مدیریت عالی در اختیار دارید.

شما با تلفن ابری (تلفن اینترنتی) میتوانید سیستم دور کاری را راه اندازی کنید و کارشناس شما در منزل خود میتواند پاسخگویی تلفن های شما باشد و همچنین گزارش دقیق از پاسخگویی ها دریافت کنید و حتی اگر کارشناس مشغول بود به کارشناس دیگر ارتباط برقرار میشود و بدون هیچ دردسری شما میتوانید دورکاری کنید. حتی تماس های خروجی نیز با شماره شرکت انجام میگیرد و هزینه ای برای کارشناس شما ندارد .

فایل صوتی درباره خط ابری

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید